Beschadigd product

Is uw product beschadigd, defect of incompleet geleverd? Dan gaan wij zoeken naar de beste optie. Lees hieronder wat u kunt doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Product incompleet

Weet u zeker of het product incompleet is en u toch niet iets te enthousiast was met het uitpakken? Wij adviseren u om nog even rustig de gebruiksaanwijzing of gebruikershandleiding door te lezen. Heeft dit niet geholpen dan gaan wij een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen met ons en dan kijken wij of we het ontbrekende onderdeel naar u toe kunnen sturen. Lukt dit niet dan kunt u het product retour sturen.

Product retourneren

Bij een defect product adviseren wij ook om eerst de gebruiksaanwijzing of gebruikershandleiding nog een keer rustig door te lezen. Het kan zijn dat u net iets over het hoofd heeft gezien. Heeft dit niet geholpen? Heel vervelend maar u kunt het product retour sturen. Wij ruilen het product voor u om, mits het product in originele staat met verpakking bij ons binnenkomt. Wilt u het niet ruilen dan krijgt u het geld binnen 14 dagen terug.

Product omruilen doe je zo.

Stap 1: U stelt de klantenservice op de hoogte wat er met het product aan de hand is. (Beschadigd, kapot of incompleet) Bijvoorbeeld door een foto met onderbouwing te mailen naar info@abergiotuning.nl.
Stap 2: U vult het retourformulier in en geef ook hieraan waarom u het product wilt terugsturen.
Stap 3: Verpak het product samen met het retourformulier. U kunt hiervoor de oude doos en verpakkingsmateriaal gebruiken. (U bent wel verantwoordelijk dat alles netjes bij ons aankomt.)
Stap 4: Verzend het pakket en zodra het binnen is bij ons wordt u op de hoogte gesteld. Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan nemen wij uiteraard ook contact met u op.